Acizii grasi si beneficiile lor asupra pielii
Frumusete

Acizii grași și beneficiile lor asupra pielii

0

Interzicerea grăsimilor din dieta dvs. într-o încercare de a reduce talia? Pielea ta nu-ți va mulțumi. Corpurile sănătoase au nevoie de grăsimi sănătoase – iar pielea sănătoasă are nevoie de acizi grași esențiali.

Îngrijire naturală a pielii cu acizi grași esențiali

Se numesc acizi grași esențiali (EFA) dintr-un motiv – corpul tău are nevoie de ei! Și nu face EFA pe cont propriu; le obții doar din alimentele pe care le consumi.

Elementele cheie într-o dietă naturală de îngrijire a pielii, acizii grași esențiali precum omega-3 și omega-6 sunt elementele constitutive ale membranelor celulare sănătoase. Aceste grăsimi polinesaturate ajută, de asemenea, la producerea barierei naturale a uleiului pielii, esențială pentru menținerea pielii hidratate, mai pline și cu aspect mai tânăr.

Dacă nu primiți suficiente EFA în dieta dvs., pielea dvs. poate fi uscată, inflamată și predispusă la punctele albe și punctele negre. Cu toate acestea, acizii grași esențiali sunt mai mulți decât pielea mai plină.

Acizi grași esențiali: îngrijirea pielii și stimularea corpului

EFA-urile pot fi adevărate centre de îngrijire a pielii. Cercetările sugerează că acestea nu numai că pot reduce sensibilitatea la soare la cei cu fotodermatită, ci și pot diminua inflamația asociată cu acneea. Alte studii au constatat că tratamentul cu psoriazis care a inclus medicamente și suplimentarea cu EFA a avut mai mult succes decât tratamentul cu medicamente singur.

Omega-3 pot ajuta la scăderea riscului de boli de inimă și accident vascular cerebral și pot reduce simptomele durerii și depresiei articulare. Acestea vă pot crește imunitatea și pot preveni boala Alzheimer. Acestea sunt niște grăsimi puternice pentru stimularea corpului!
Alegerea grăsimilor sănătoase pentru îngrijirea naturală a pielii

Dacă sunteți gata să vă stimulați corpul și pielea cu aceste grăsimi inteligente, iată ce trebuie să știți: majoritatea dintre noi avem diete cu o durere scăzută de omega-3 și prea bogate în omega-6. Pentru a stimula corpul și pielea, ideea este să mențineți acești nutrienți în echilibru, mai ușor de făcut atunci când le cunoașteți sursele.

Omega-3 se găsesc în:

– Somon
– Macrou
– In
– Ulei de șofrănel
– Nuci
– Sardine
– Soia
– Ouă

Omega-6 se găsesc în general în:

– Produse de patiserie
– Uleiuri de gătit
– Păsări de curte
– Cereale

O dietă bine echilibrată conține proteine, carbohidrați și aceste grăsimi bune pentru tine. Grăsimile sănătoase sunt vitale pentru corpurile sănătoase și pentru o piele grozavă!

Marian D.

Ingrijirea parului pe timp de iarna

Previous article

Liposucția, ce ar trebui să știi

Next article

You may also like

Comments

Leave a reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *