Asigurarile de sanatate conving generatia Millennials sa se angajeze

20/06/2018 17:27:27
Asigurarile de sanatate conving generatia Millennials sa se angajeze

Specialistii in asigurari si in recrutare sustin faptul ca generatia Millennials considera necesar ca in oferta de munca sa fie integrat un pachet extra-salarial care sa contina o serie de beneficii importante, cum ar fi: flexibilitatea orelor de program, posibilitatea de a lucra de acasa, abonamente la salile de fitness, training-uri gratuite si, mai ales, asigurari private de sanatate.

Schimbarea de perspectiva este cu atat mai mare cu cat generatia X este dispusa sa lucreze peste program, sa accepte conditii de munca sub asteptari si sa nu aiba cerinte suplimentare de la angajatori. In comparatie, generatia Y se informeaza constant despre evolutia tehnologica, este la curent cu schimbarile sociale la nivel national si international, are expectante ridicate atat de la ei, cat si de la ceilalti si un grad ridicat de mobilitate. De asemenea, gratie procesului de globalizare la care Millennials au fost expusi, acestia urmeaza o traiectorie profesionala mult orientata spre internationalizare.

Datorita contextului social si profesional actual, se observa o crestere a cererii pentru pachetele de beneficii extra-salariale care includ asigurari private de sanatate cu acoperire internationala. Mai mult decat atat, gradul de mobilitate al angajatilor a crescut considerabil, fapt care a condus la nevoia companiilor de a accesa planuri personalizate de asigurari medicale private, care sa cuprinda beneficii mai cuprinzatoare decat un abonament medical, cum ar fi: asigurare pentru maternitate, tratamente stomatologice in caz de accident, transfer medical de urgenta, evacuare si repatriere. In egala masura, aceste planuri sunt deductibile pana la 400 euro / an, atat pentru angajator, cat si pentru angajat, ceea ce reprezinta o facilitate fiscala importanta, sustine Laura Afrasine, Director General MediHelp International.

Millennials sunt o generatie de tineri educati, creativi, increzatori in fortele proprii si cu obiective ambitioase pe care le urmeaza indeaproape. De aceea, angajatorii trebuie sa se adapteze cerintelor si nevoilor noului profil al angajatului, in special pentru a fi competitivi in piata muncii, pentru a-l motiva sa performeze si pentru a-i creste gradul de loialitate fata de companie.

Comentarii